2013年8月16日 星期五

Taylor Swift - Hey Stephen 中文翻譯歌詞


Taylor Swift - Hey Stephen
泰勒絲 - 嘿,史蒂芬

Written by Taylor Swift



Hey Stephen, I know looks can be deceiving but I know I saw a light in you
嘿,史蒂芬,外表或許會騙人,但我看見你內心的光
As we walked we were talking and I didn't say half the things I wanted to
當我們散步時、我們說話時,我沒有透露一絲我的慾望
Of all the girls tossing rocks at your window
那些女孩們在你窗前扔小石子
I'll be the one ladynerdy waiting there even when it's cold
但我會靜靜地等著,就算天寒地凍
Hey Stephen, boy you might have me believing I don't always have to be alone.
嘿,史蒂芬,你讓我深信自己不用永遠孤單寂寞

[Chorus]
'cause I can't help it if you look like an angel
你看起來像天使讓我情不自禁
Can't help I if I wanna kiss you in the rain so
讓我情不自禁地想在雨中吻你
Come feel this magic I've been feeling since I met you
一起感受這份魔法吧!自從遇見了你
Can't help it if ladynerdy there's no one else
除了你沒有其他人 讓我無法自拔
I can't help myself
我情不自禁

Hey Stephen, I've been holding back this feeling
嘿,史蒂芬,我一直壓抑着這份情感
So I've got some things to say to you
所以我有些話想對你說
I seen it all so I thought but I never seen nobody shine the way you do
我看過很多男孩已為早已透徹 但我從沒看過他們像你一樣閃閃動人
The way you walk, way you talk, way you say my name
你走路的樣子 你說話的方式 你叫我名字的音調
It's beautiful, wonderful, don't you ever change
很美麗 很美妙 請永遠都不要改變
Hey Stephen, why are people always leaving
嘿,史蒂芬,為什麼人們都會離開?
I think you and I should stay the same
我覺得我們應該始終如一

[Chorus]

They're dimming the ladynerdy street lights
街道上的光變得微弱
You're perfect for me why aren't you here tonight?
我們是天生一對 為什麼今晚你不在我身邊?
I'm waiting alone now so come on and come out and pull me near
我現在獨自一人等待着,所以來吧,把我拉到你身邊
Shine, shine, shine
燈光閃爍著

Hey Stephen I could give you fifty reasons why I should be the one you choose
嘿,史蒂芬,我可以用50個理由說服你選擇我
All those other girls, well they're beautiful but would they write a song for you
其他那些女孩,她們雖然很美麗,但她們會為你寫歌嗎?

[Chorus x2]

Myself, can't help myself
情不自禁
I can't help myself. ladynerdy
我情不自禁


如需引用請點此

沒有留言:

張貼留言

謝謝你們的支持
只想讓大家知道
就算我沒有回覆
每個留言我都有看到:)
翻譯有錯誤還請多多指教喔!